Fundația Comunitară Țara Făgărașului, organizație ce deservește comunităţile urbane şi rurale din zona Făgăraşului, cu un număr de beneficiari estimat la 145.000 de persoane, caută specialist comunicare și relații publice pentru un contract part-time sau full-time. Acesta va fi responsabil pentru planificarea, dezvoltarea, implementarea și evaluarea strategiilor de informare și comunicare ce asigură înțelegerea și imaginea favorabilă a fundației cu companii și alte organizații, persoane fizice ș.a. Misiunea fundației noastre este de a inspira şi a susţine iniţiative locale, de a mobiliza resurse şi a aduce împreună oameni şi organizaţii care să aibă dorinţa şi capacitatea să contribuie pe termen lung la dezvoltarea de comunităţi generoase, responsabile, solidare şi încrezătoare în propriul lor viitor, cu respect faţă de specificul local, deschise inovaţiei şi adaptabile la nou.
Specialistul în comunicare al fundației se subordonează directorului executiv, colaborează cu întrega echipă pentru identificarea direcțiilor asumate de organizație și trebuie să dea dovadă de următoarele abilități:
● capacitatea de a coopera cu echipa de management a organizației pentru integrarea şi coordonarea programelor desfăşurate
● observarea, recepționarea și obținerea din surse diverse a informațiilor necesare
● dezvoltarea de obiective şi planuri specifice pentru a prioritiza, organiza şi realiza munca
● capacitatea de a coordona în mod flexibil mai multe proiecte, de a prevedea nevoile şi de a se adapta la schimbări rapide
● abilitatea de procesare computerizată a documentelor
● abilitatea de a lucra într-un program flexibil, incluzând serile şi weekend-urile, în funcţie de necesităţile organizației
● respectarea prevederilor legislației pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Printre sarcini şi responsabilităţi se numără: punerea în practică a planului de comunicare al fundației, realizarea comunicatelor de presă și a textelor/știrilor cu privire la activitățile fundației, postarea constantă de știri/comunicate de presă cu privire la activitățile fundației pe site-uri de profil și de socializare, suport oferit echipei în organizarea de evenimente, conceperea de materiale necesare bunei desfăşurări a activităţii din cadrul departamentului.
În plus, omul nostru de bază la comunicare trebuie să își dorească să participe la întâlnirile din cadrul organizaţiei sau din afara ei, care vizează proiectele desfăşurate de departament, să menţină o bună legătură cu membrii celorlalte departamente și să folosească în mod responsabil, corect şi eficient echipamentele date în folosinţă. Postul este solicitant şi implică o personalitate creativă, dinamică, operaţională. Se solicită o foarte bună comunicare interpersonală, echilibru emoţional – afectiv şi rezistenţă la stres. Capacitatea decizională personală trebuie să conducă la performanţă individuală şi de grup.
Studii și abilități necesare: cunoștințe excelente de limbă română, bună cunoaștere a limbii engleze, studii medii, instruire/experienţă specifică, operare PC și social media (Facebook, Instagram).
Beneficiile sunt pe măsura așteptărilor:
● salariu agreat de comun acord de părți, luând în considerare experiența și calificările candidatului
● training permanent și acces la sesiuni de pregătire în domeniu în țară și străinătate
● program flexibil
Procesul de selecție Dacă tu te vezi ocupând acest post, trimite CV-ul la adresa office@fundatiactf.ro.
Nu uita, ne-ar prinde bine și un paragraf prin care să ne spui de ce eşti motivat să vii în echipa noastră. Scrie-ne până pe 17 mai 2021 și fii pregătit, persoanele selectate vor fi invitate la un interviu.